Heb je een probleem of gewoon een vraag? Onze klantenservice staat voor je klaar.
 

Ma-do 08:30 – 20:00
Vr 08:30 – 18:00
Za 13:00 - 17:00
Zo 13:00 - 17:00

Met uitzondering van Feestdagen


Telefoon: 088-7129050
Mail: contact@somaslease.nl
Mijn product geeft een foutmelding. Wat moet ik doen?
 
  1. Zoek in de gebruiksaanwijzing of het probleem en de oplossing erin staan en probeer het zelf op te lossen.

  2. Lukt dit niet? Neem contact met ons op. Dan proberen we het samen met jou op afstand op te lossen.

  3. Lukt dit ook niet? Dan komt er iemand binnen 2 werkdagen langs om je apparaat na te kijken of te repareren. Als het apparaat niet meer te repareren is zorgen wij voor een vervangend product van dezelfde hoge kwaliteit.

Als het defect niet door een gebruikersfout komt zijn de kosten voor reparatie of vervanging voor ons. Is het wel een gebruikersfout, met andere woorden, heb jij het product kapotgemaakt? Dan kijken we samen naar een passende oplossing.

Doe geen dingen met het product waar het niet bedoelt is.

Voorbeelden van schade die wij niet dekken:

  • Schade aan een wasmachine door het wassen van fietsonderdelen.
  • Kapotte TV door het gooien van een een game controller
  • Zelf zitten aan de bedrading van het fornuis
Mijn product is werkt niet of is kapot. Wat moet ik doen?

Werkt het product helemaal niet meer? Vul dan het onderstaande formulier in.