De meest gestelde vragen over de bezorging & installatie
Zodra u uw aanvraag plaatst, staat ons toegewijde team klaar om persoonlijk contact met u op te nemen. Samen bespreken we al uw individuele voorkeuren. Vervolgens plannen we een bezorgmoment dat u perfect uitkomt. En het beste gedeelte? Bezorging én installatie zijn volledig kosteloos!
Je ontvangt de dag voor de bezorging een SMS met het tijdvak waarin de bezorgers langskomen.
Op de dag van de bezorging ontvangt u nog een keer een SMS met het tijdvak.
Wij zorgen ervoor dat het product deskundig wordt geïnstalleerd en klaar is voor gebruik.
- Wij brengen uw product tot en met de 4de verdieping zonder lift en met lift op elke verdieping.
- Wij zetten het apparaat neer op de door u gewenste plek en sluiten deze ook aan. Heeft u inbouw apparatuur besteld dan bouwen wij het apparaat natuurlijk ook in.
De enige uitzondering hierop zijn Amerikaanse koelkasten. Deze worden geen trappen opgetild.
Ja, als u dat wilt dan nemen wij uw oude apparaat weer mee.
Zorg er dan voor dat het apparaat leeg en losgekoppeld is.
Voorbeeld:
Heeft u een wasmachine bij ons besteld en wilt u dat wij uw oude wasmachine meenemen. Zorg dan dat de stekker eruit is en deze leeg is.